dilluns, 19 de novembre del 2007

"Mi primer amor" al Pilar del Segre

Sempre passes pel davant i veus aquell desplom i penses, quin ambient que deu haver allí. El pilar del Segre és una de les parets més desitjades pels amants de l'artifo a Catalunya. Com a tot arreu, hi ha la super clàssica, "mi primer amor". Quin viote!

Doncs allí ens plantem el Pep i jo. Tansols d'estar al peu de via ja vibres bastant. Alló desploma i no és broma!

Doncs aquí el Pep (l'home braç) va fer la seva primera incursió al món del big wall. Va clavar el seu primer pitó in situ. Li va fotre tant fort que gairebé surt per l'altra banda del pilar. Ara corren veus que li diuen "pitoneitor". La veritat és que la via és molt disfrutona i té un ambient impressionant. Els llargs més laboriosos són el 2on i el 4rt. On cal posar més peces (gairebé tot aliens i friends grans). Imprescindible guíndola!

Doncs res, aquí us deixo la meva primera super producció (que és una basssura xo està feta amb molt de carinyo i poca ciència).

Al final vam sortir in the night, gairbé 2 hores d'encigalades varies per baixar de d'alt. Però tot sempre acaba tenint un final feliç...

7 comentaris:

marsi ha dit...

No jodas neng!!!! Us vaig estar veient molta estona i resulta que era Mr.Vibrazziones... Vaig pensar: aquests pillen avui! Ja vaig veure que sortieu destrankis per la feixa. Estem parlant de dissabte no?

Nosaltres hem estat tot el finde per vilanova. Mentre estaveu penjats com a fuets, nosaltres feiem la necro en condicions hivernals.

Felicitats nano per la via!

Massima vibrazzione in the vertical always!

PGB ha dit...

Anims amb la superproduzzione! Massima Vibrazzione! (el Marsi m'ho va enganxar en apenes dues hores!).

Collons que impresionant el Pilar del Segre! Visca els finals feliços despres d'encigalades varies! Jo en soc un expert :)

Raquel ha dit...

Osti, si jo ja he vibrat veient la producció asseguda a la cadira!!

A veure què aprenc en el curs d'artifo aquest cap de setmana... i a veure quan ho cemenço a posar-ho en pràctica, que ja en tinc ganes!!

Felicitats per la via, la producció i el final feliç!!

Der Kletterer ha dit...

Merci nanos! Doncs la veritat es q aksta via la recomano bastant. És molt fàcil i disfrutona. L'ambient que té és màxim. És un bon lloc x començar a entrar en akest tipus d'escalada. Per això vaig dur a en Pep. S'ho va passar en grande!!

Anònim ha dit...

Osti nano... quines amistats...
Però no li feien mal els colzes al Sr. Gavaldà !? Això d'Al Musté deu reparar les bisagres...
Bueno, que felicitats per la via. Així creixeràn els biceps.

Lola Steiner ha dit...

Viscaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Pep for president!!!!!!!!!

ari dragonet ha dit...

Ei kletterer!!!

Quan tinguis millor tecnologia en la teva mini producció, podries posar-hi subtítols... estaria bé!

És conya! Felicitats per la mini producció i per la via!

SALUT! :)