dijous, 4 d’octubre del 2007

La meva escaladora preferida!

Tots em crescut veient dibuixos i pel·lícules de superherois, aquells que ens transmeten energia, voluntat, força, valor, ... Aquells als que imitem i dibuixen el llenç de la nostra vida. Els escaladors també tenim els nostres superherois. Molts rendeixen tribut a personatges com el Hubber, la Lynn Hill, el Cassin o la Catehrine Destivelle, però jo tinc la meva heroina particular. D'ella he aprés moltes coses, de fet també és una de les meves mentores, d'entre elles: l'elegància del moviment, la serenitat però sobretot, l'humiltat. Perque aquests cims que ens envolten són més grans que nosaltres però el nostres desigs de conquerir-los són encara més grans que ells. Per això els hem de respectar solemnes.
Gràcies Martona! Tu també formes part d'aquest petit escalador que soc ara. Bon boyage mon amie!!