dilluns, 3 de març del 2008

Family-Exchange climbing a Horta de Sant Joan. Eic, it's great!!

Aquest finde ens em trobat una bona colleta als Ports de Beseit amb camp base avançat a "cal carter". En Saumi, Oscar, Pere, Anna, Adrien, Lurdes, Raquel, Llorenç, Arantxa, Joan, Marianne i jo.

"Eic pos mo n'anem pacals Estrets a vere que mos deixen fer eixes parets". "It's a really good idea". "Je pensé de grimpeur allé".



Les cordades es reparteixen tot i que jo ja tenia adjudicada la meva. L'Adrien, l'Anna, la Marianne i jo ens n'anem a la Tintin, en estil "cordada internacional". He decidit donar-li un segon pegue i portar a aquesta noieta a una via fàcil per sondejar la seva sabiduria. Veig que no te massa domini del tema assegurar i tot això però bé (el nostre èxit es deu en gran part al Pere, mil gràcies). Comencem a practicar l'escalada en anglès, encara ens vam entendre prou. Sort dels videos del Huber!



L'adrien i l'Anna es separen per una variant i nosaltres dos sortim per la Tintin que trobo que no cal comentar. Bé, tasnols una única cosa:

"Estic fins als "ous" de trobar-me ploms en peus de via d'esportiva, en reunions de vies de 4rts. Si voleu probar els ploms agafeu i ho probeu en una via d'artificial o en qualsevol dels múltiples monuments de pedra que segur hi ha a les vostres cuiutats. Ja se que és molt divertit posar-ne, però també ho és treure-ls."



Aquí teniu al "gabatxo" belaying a la "pescadora" over the great roof.



I aquí teniu: a "lo carter", la galleta "lu" i la catalana "rack-cent-cinc".



Bé, baixem i tot i que fa fred i la yankee tan sols em diu que "yes", "it's nice...", "that sounds great", ... Doncs mo n'anem a apretar-li una mica més que sinó... Crec que entrem per la Picasso i encabat sortim per la Itaca o algo així. Bé, com que hi han vuitcentesmil vies per metre quadrat és el que passa. Molt xula també. Parabolts i tal. Aquí teniu la Marianne "codolejant" en aquest exel·lent conglomerat. Són bones vies per iniciar-se en el món de la paret.



After climbing... Bar Grau vinets i varis, i després... cap a "cal carter" a fer un sopar com déu mana. Paella, llom amb mosataça, pomes al forn, olivetes d'Horta, vinet de les Terres de l'Ebre, hmmmm... i au! Festival en familia! I per acabar la jornada un emotiu video d'escalada extrema que no recordo el títol, crec que era: "Gatsaule i el colega Am Limit!". Boníssim!



Everybody on the table!
"Quin és el vostre color favorit??"
"Uuu que chungoooo, tindràs 15 fills, un de cada color, ho perdràs tot al cassino, i et vindrà la sogra a casa..."



Aquí a Horta les coses funcionen diferent. "Eic, que no mos tanque el forn"



L'endemà ens tornem a separar. Però com a bon partener m'enduc a la yankee als estrets un altre cop no sigui que li agafi algo a les "Valls" o a " Roques de Benet", allò ja és territorio comanche. I fem la via mítica de family climb per exelència "Caspa i càries".



Crec que és un bon lloc per fer metros amb 4rts no-rostolleros. La Marianne fa un 3er "on leading" i és prou entretingut. I per fi acompleixo un dels meus somnis com a escalador...



No us ho podeu imaginar. Donar lliçons d'escalada en anglès quan no en saps és prou interessant.



Avui si fa un solet de puta mare i després ens fotem un banyet al riu. Buaaaaaaaah! Disfrute màxim. És lo que en dic jo un bon dia de passeig a la muntanya.



!!Mol timportant!! Aixó no ha estat una trobada bloggera, ens hem trobat uns coleguites per nar a escalar en família. No soc un frikie imformàtic, tansols tinc molt poca feina.

6 comentaris:

Raquel ha dit...

Ei Kletterer!!
Un cap de setmana fantàstic!! Llàstima que els meus deures de mare no em van permetre passar ni pel bar a compartir l'ultima birra del finde!!

Ho haurem de repetir!!

Unknown ha dit...

Kagun la mar Rakel!! No saps la carrera que em vaig fotre darrere del teu cotxe quan vau passar pel la plaça. Resulta que m'havia deixat la paella a cal carter. Obviament no em vas veure!!

Jee jee jeeee!

DOncs si que ha estat un finde molt guapo. tots fossin així!

PGB ha dit...

Mariaaaaan!
On belay!!!
Climb when you are ready!


Genial! ;)
Ei ei ei, fer una trobada blogger via-llarga pot ser molt gran! :D

Gatsaule ha dit...

Xaval, reconec que m'he fet un bon tip de riure llegint el post !

Què bo, si, a tu et toquen 15 fills, però no van aclarir de quantes dones.....

Vam estar a gust, realment, llàstima de no poder venir fins dissabte !

Unknown ha dit...

pgb: Reitero. No ha estat una trobada blogger!

gatsaule: jo amb una bona dona crec q n'estic més que content

Llorenç ha dit...

je je je!!!! quin cap de setmana!!!

ep!!! per cert, el forn(de gas!) feia com a 10 anys que no funcionava, així que va ser tot un exit que puguessim menjar el postre de l'Adrien!

i felicitats per la currada! de grau no en vas fer massa, però de relacions socials moltes!!!!

Mos veem algun atre dia!