dilluns, 17 de març del 2008

"Punsola-Reniu" al Carall Trempat. Aprenent de bigwalera.



Això de llevar-se de l'hamaca i lo primer en veure de bon matí sigui el Pelut m'ha causat un trauma molt gran. Vaig pensar que seria molt més guai llevar-me de l'hamaca a Monterebei i veure a la Roseta (tot i que tampoc fa massa bona cara quan es lleva... jee jee jee). Doncs ara li toca el temps de fer una via d'artificial moderat. Tot i que hi han moltes més vies d'aquest estil, la Punsola Reniu és una via perfecte per iniciar-se en aquest estil, una tope clàssica. Una via guapa, amb ambient i a la Nord de Montserrat.



Fem la primera rampeta i la Rosa li tira el primer llarg que el fa xiulant.



Paranoies de la vida creia recordar que el 3er i 4rt llarg es podien empalmar. Doncs per donar-li una mica més de salsa a la cosa vam fer un petit ensamble fins arribar a una mena de torreó que et posa a peu de l'artificial.



La missió del dia era la d'ilustrar a la meva compi en el mundillo de l'artifo. Així que li fot al 5è llarg que tansols té tres passos d'Ae tot just sortint de la reunió d'on la podré controlar en tot moment.



Com era d'esperar els primers passos li costen una mica però de seguida es desenvolupa de puta mare. Fem el següent llarg una mica més aeri... i pam. Ja la tenim transformada en una "big wall master".



Jo entre tot això li vaig fotent en lliure que també és molt guapo.



Aquí tenim a la Roseta que en breus ja la tindrem a la Torre del Trango fent big wall extrem en solitari! La veritat esque ens ho vam passar de puta mare. Després festival night in Manresa per celebrar el triomf de la "pac is back" i de la "punsola". Que dura va ser la tornada...

4 comentaris:

lux ha dit...

Eii!! Felicitats a tots dos!!
de la tintin a la Punsola...;-))

Moolt be!!! Fieres!!

Pc Carlos.. aprofito.. es verita que hi ha alguna xapa petada a la Punsola? es que vull anar-hi aviadet...
fa massa que la tinc pendent...
Coses que passan quan comences a escalar per fer una via... que mai trobes que el moment es prou especial per fer-la ;-))

ens veiem bou!!!

Raquel ha dit...

Ai aquesta Roseta... je, je...qualsevol dia et munta ella l'hamaca!!

Unknown ha dit...

lux: a la Punsola sobren xapes, doncs és molt guapa aquesta via, t'agradarà!

raqkel: Que més voldria...!

Llorenç ha dit...

Ostres ja comencem a fer cares nord!

vinga que ja fa calor! je je je! ets un jefe!

tinc molts bons records d'questa via! es molt guapa i molt més fàcil de que sembla...clar, jo la vaig fer tirant d'artifo!! com no!!!

felicitats a la Roseta per l'escalada i la paciencia d'aguantar-te!!!je ej eje!