dijous, 6 de març del 2008

Los lunes al sol, Aritjol-ejant

Aquesta foto és pa que no sus perdais!



Aquest 'dilluns' em truka el Jordi "ressenya" a mig matí per nar a fer unes tibadetes. Doncs perqué no dur-lo al sectoraken? Doncs au, cap a la Mussara. Ja feia temps que em deia que el dugués a l'Aritjol.



Com que tenim poquet temps anem per feina i li fotem tonyina ràpida per anar calentets cap a casa. Com que no em mola això de piar frikie... Us deixo quatre fotos.



Que us he de dir del sector... Brutaaal per als amants de les fissurakes i dierdres. Hi ha alguna via que no estaria de més protegir-se les mans. Sobretot a la "Ase amb esperit de Gall" i la "Fissuranak". Empotraments d'aquells que fan pupa.



El dimarts anem amb la Roseta als Cogullons contra viento i marea. Com que a la Mola Roquerola hi ha restricció d'escalada per nidificació decidim anar a la zona de les Gralles.
En definitiva, fem dos vies i prou. Per què?

És una llàstima com es deterioren les coses i ningú hi fa res. Tansols us he de dir que un sector tan guapo com aquest se n'està anant al garete. La meitat de les vies que hi han estan desquipades, amb assegurances podrides i reunions precàries o inexistents, els accessos estan tots bruts i deixats...
Jo ja tinc prou feina a les meves zones, però seria molt guapo que aquest sector es tornés a recuperar. Intento fer una crida als escaladors de Montblanc i rodalies (per proximitat) a fer alguna cosa al respecte.

4 comentaris:

Mingo ha dit...

Buffff tio no pares, quina enveja.
Salut

Anònim ha dit...

Ens ho vam passar bé eh? a veure quan ho repetim!

Anònim ha dit...

Hem podries passar info, sobre aquest sector de la Mussara? som del centre excusrionista Maspujols. AVANT gustavgrau@hotmail.com

Anònim ha dit...

A a fissuranak, t'has de "pillar" de la pedra suelta de dins de la fisura? De ni do quin patir el company. jo ja no tenia forçes. AVANT