diumenge, 20 d’abril del 2008

Aresta GER a Castellfollit, fi de la prohibició!

L'altre dia mirant la pàgina de la federació veig que s'ha aixecat la prohibició d'escalar a Castellfollit. Osti que bé! Quan de temps senses anar... de piratilla. Són aquestes coses que tenen les prohibicions preventives...
Aquest cap de setmana haviem quedat amb la Marta per anar a fer un love climbing a Montrebei però el temps ens ha fet enrera. Donat lesa circumstàncies penso... perqué no anem a Castellfollit. És aquell lloc que la gent de l'hemisferi nord no saben ni que existeix. Si senyors, granit al costat de la platja!


Avui ens trobem el Marcel, Josep, Marta i el menda. Jo això m'ho conec bastant i al damunt anem a fer una de les vies insignia del meu grup d'escalada GEAM de Reus, "Aresta GER".


Jo, com que soc l'espavilat m'enduc a la xati! Jee jee jeee! La via és molt xula, facileta i amb ambient pirenaic. És una via d'aventura ideal per a gent que comença a introduir-se en l'escalada d'autoprotecció. La roca és exel·lent, un granit de color rosat molt adherent.


El passos més complicats són al principi, després és més aviat una aresta clàssica on cal orientació.


Tot i que fa una mica de vent en general fa un bon dia i després ens n'anem a la Riba ja que em acabat la via força ràpid. Li fotem quatre manxades i au a fer birres!


Que bona és la "chica de la puerta 16", de les millors vies de la Penya Roja!

6 comentaris:

Mingo ha dit...

Doncs jo no sabia que existia aquest Castellfollit, pensava que era Castellfollit de la Roca que és basalt. On està aíxò exactament?

lux ha dit...

eii kletterer!!!

quina casualitat fa una setmana vaig estar apunt de baixar-hi tambe!

es que fa molt bona pinta aquesta aresta!! i des que m'en van parlar que tinc moltes ganes de arribar-m'hi!

una abraçada!!

Anònim ha dit...

potser sera una pregunta estupida pero en aquesta via les reunions estan montades o s'han de montar???

mes que res xq m'agradaria fer-la xo encara no em vec en cor de montar reunions amb friends i tascons.

gracies i forçes tibades!!!

Unknown ha dit...

mingo: això està molt aprop de Poblet (Montblanc)

lux: no m'ho puc creure, m'enganyes!! Doncs a tu t'agradaria un culló.

anonim: no és cap pregunta estúpida, les R's són totes bones i a muntar, generalment: alzines, ponts de roca i un parell amb espits. No cal muntar cap R amb friends i tascons.

Anònim ha dit...

óndia! fa 20 anys que no hi vaig a castellfollit! segur que si rebusco entre la paperassa trovaría les ressenyes de l'època. m'en alegroque es pugui tornar a escalar.
salut i a tibar

karles

PGB ha dit...

Bou! Interessant via :)

On para aquest Castellfollit? Jo igual que el Mingo, nomes coneixia el "de la Roca" :P

Un post mes de freeky a Gelida i ja vindra el post de la meva estrenada a Agulles, don't panic neeeng!

Hey, vaig vibrar bastant pero del bon sentit, no vaig passar yuyu en cap moment. Deu ser el Mimo que em transmet mes bones sensacions que tu hehehehe ;) -es broma poma-