divendres, 5 de juny del 2009

"Adserà-Jansà", d'alpinisme per Siurana

Dilluns de la setmana passada, tenint en compte que teniem només el matí. Vam anar la Diana, l'home braç i jo cap a Siurana. Ja feia dies que tenia ganes de fer aquesta tope clàssica del Salt de la Reina Mora. Perqué a Siurana no només hi ha regletes, cleques i chapes... Com tota escola també va tenir uns orígens.

Doncs si, aquesta via és molt chula, sempre mirant des de un punt de vista romànic. Són 3 llargs de V+, que van per un sistemes de fissures i díedres molt guapos, on s'ha de donar força el callo per ser Vè. Com hi naven aquests!

Vam dur un munt de runa que al final no va caler. Amb un joc de friends normal fins al 3, i si no es va molt selto fins al 4, ja es passa de sobres. També calen tascons. El llarg estrella de la via és el segon, l'entrada a la R és brutal!

Ja ens ho vam passar prou bé. I ara la via està una mica més neta. L'home braç va fer honor al seu nom i va tirar un llastrot descomunal cap a baix. Ahí està, enderrocs Gavaldà!!

Salut!

7 comentaris:

marsi ha dit...

Tope classic Mr!! Kletter no deixis el blog tiu! Jo vull seguir llegint piades com aquestes!

A veure si fas la piada del diedre del Priorat.. jo no m'atreveixo, jaja! Va jo t'ajudo amb el títol: el kletter i el Marsi se'n van de rostellada!! N'has tret l'aigua clara amb el Raul?

Venga!

Mingo ha dit...

Hola Carles, sóc en Mingo ens vam conéixer diumenge passat a la font de la Figuera. Com os va anar pel Pessó?. Ens vam recordar de vosaltres, per la calor que va fotre, pq allí li devia fotre a base de bé.
Salut

Unknown ha dit...

Marsi: Ja faré la piada buey!!
Mingo: Doncs si que ens vam rostir bens rostits, però depres ens va caure un aiguat al damunt de campeons. Apa!!

Unknown ha dit...

Hola te molt bona pinta la via, va be repetir joc de friends o amb un ja fas?

Unknown ha dit...

Fa molts anys que la vaig fer... No recordo gaire. Pero em sona que amb un joc normal feies. Potser repetir algun mitjà. I algun gran molava rollo 4.

Unknown ha dit...

Fa molts anys que la vaig fer... No recordo gaire. Pero em sona que amb un joc normal feies. Potser repetir algun mitjà. I algun gran molava rollo 4.

Unknown ha dit...

Hola Alba, ara m he enrecordat q m vas escriure. Vaig tornar a fer la via fa 1 mes. La roca al principi es molt justa i no es pot protegir gaire. Va millorant xo no es x tirar coets. Mola dur minim 1 joc d camalots minim fins el 3. Si repeteixes fins al 2 aniras molt mes tranquila. El 3er llarg tb te una sortideta delicada. Si vols mes info escriume al instagram @kletterer_carlos