divendres, 5 de juny del 2009

"L'avi de la Mel" al Peladet

El dijous havia quedat per anar a escalar amb X i no sabiem ben bé on anar. Jo que de motivació no m'en falta, em vaig treure de la màniga el Peladet. Li vaig proposar d'anar a fer les dos vies noves que havien obert l'Albert, el Vicenç i el maestro Fiu Liu feia 2 setmanes. Però X ja no es deix enganyar gaire i em diu que nanai de la xina de fer l'Absurdistan. Doncs res, que hi farem, les dones al poder.
Al final ens decidim per l'Avi de la Mel. Els dos primers llargs els fa ella que són els més fàcils i que teòricament estan més ben equipats (recomanació del papi). Els dos primers llargs són un ecàndol. Una placa amb un calcari exel·lent i equipat per disfrutar. Realment no cal material per aquest llarg, tansols amb exprés es passa de sobres, hi ha bastanta chapa. El 3er llarg d'impàs et porta a les plaques fissurades dels 2 últims llargs, que també són un escàndol. S'equipen molt bé amb aliens i friends mitjans. El 4rt llarg ens va agradar molt, tecniquillo i amb ambient. Sincerament, els hi ha quedat una via de puta mare i segurmanet es convertirà una gran clàssica del Peladet. 100% recomanable!

Tot i que l'Avi de la Mel no hi era, vam pensar en ell i els seu formatges mentres menjavem alguna cosa a la Font de les Bagasses. Aquest home si que es mereix un monument. De fet ja li han escolpit un monument a la pedra. Quin millor regal!

2 comentaris:

Mingo ha dit...

Enhorabona Carles, collons tio es que no pares. No sé si t'entrenes per anar a Mali, pq dijous mira que tb os devieu rostir. On es pot trobar la ressenya de la via, per veure si és humana, per mi.
Vinga, que això no pari

Unknown ha dit...

Aquí la tens Mingo. La via és força love climbing, exeptuant els 2 darrers llargs que es recomana anar sobradet en el 6b.

http://www.caranorte.com/foros/file.php?46,file=585

Apa nanu! Molt de gust!