dimarts, 4 de novembre del 2008

"Brigadistes Intenacionals" 70m 6a/+ la Mussara, en solitari

"Después de la tormenta llega la calma". Doncs no se pas, per que aquí als meus barris els bombers van de bòlit. Avui em sentia avergonyit de mi mateix i pensava lo tirilles que estic fet de baixar-me d'un llarg. Avui tenia la necesitat de purgar i me n'h anat a fer una via en solitari. En principi me n'anava a fer la "Joan Solé Fossas" que em falta a la cole. Però alló està tot ple de guiris i em fa pal fer l'espectacle. Em decidiexo per la Patagonia que allí no molestaré a ningú. Però s'em cauen el collons a terra quan no puc passar pel camí. Hi ha un munt de pins arrencats de terra que barren el pas. Enciagalation! Al cap de 3/4 d'hora arribo a puesto. Com que tot lo de la Mussara ho tinc bastant trillat em decideixo per una via nova que han obert uns colegues meus al sector Patagònia. Com que no duc ressenya i això ha estat un puntasso d'ùltim moment truco a l'Eduard que m'expliqui on comença la via i els graus i tal. Em diuen que ells no l'han alliberat encara. Que deu sortir 6b o així. I vengah!!!

Li pregunto: "Com es diu la via?" Resp: "Brigadistes Internacionals"



Tinc la possibilitat: de lliberar la via, de fer la 2ona repetició i al damunt de fer-li la 1era solitaria. Jo crec que amb això ja purgaré prou el bajón del finde. Iuhuuuuu!



La via no està gens malament. Són 3 llargs que tenen panxetes que es poden fer en A0 però que apretant-li una mica surt fàcil en lliure. Està tota equipada amb Spits, algun clau i parabolts. L'han oberta L'Estivi i L'Eduard fa uns mesos per baix.



Li manxo al 1er llarg, un sostret tibón i cap a la R. El 2on llarg és un flanqueig d'uns 15 metres a la dreta de 2on. El llarg més guapo és el 3er i últim, una placa llarga amb 2 sostres sense peus on el 2on li cal un llançament a una gandaken. És el pas més guapo de la via.


Doncs si senyor, al final surt tot en lliure. La via ja té el 1er Rotpunkt. Crec que no passa de 6a/+, però bé jo sempre ho comparo amb el grau montrebeià. Bé, que passi algú altre i que corrobori el grau.

9 comentaris:

Raquel ha dit...

Felicitats crak!
Per la 2a, per fer-la en solitari i al rotpunk!!
I... tampoc va anar tan malament el passat cap de setmana, no? A vegades és millor passar-se el cap de setmana rient que no pas escalant!!!

Anònim ha dit...

"Tinc la possibilitat: de lliberar la via, de fer la 2ona repetició i al damunt de fer-li la 1era solitaria."... pero aixo ho dius en serio o es ironia sarcastica o algo... lliberació "rotpunk" de 6a+ l'any 2008... maradedeusenyor...

Unknown ha dit...

Rakel>> Si, si, ens ho vam passar de puta mare, ja et pots imaginar amb aquella cuadrilla!!

anònim>> "No és més feliç el que més té sino el que amb menys es comforma" Per mi tots els anònims que s'amaguen us en podeu anar a l'infern, al "Infierno de cobardes". SI vols Rotpunkts del 2008 t'en vas a la pàgina del Gerber que si que escala de veritat, no se que fas mirant la meva que soc un tirilles.

Salut i tapia!

marc ha dit...

Digues que si. A.C.A (no és l' agència catalana de l' aigua)

Anònim ha dit...

ostres encara s'obren vies noves a la mussara sembla mentira jejeje

m'ha picat la curiositat amb aquesta via aproximadament on comença??

saps si els aperturistes tenen alguna ressenya??

apa gracies

Unknown ha dit...

david>> en breus i haurà la ressenya penjada a www.ressenya.net

La via està entre "l'entreboires" i la "Patagonia tropical"

Salut!

El Padri Català ha dit...

Felicitats i gràcies per la info. Material necessari pe rla via? Penja la ressenya siusplau. AVANT

Unknown ha dit...

Ei maskina!! Aquí està la ressenya.

http://www.ressenya.net/php/resultats3.php?checkbox3=true&sector=la%20mussara

Apa, a tibar-li!

JERKOUT ha dit...

osti quina mala llet té la penya quèscala, el tio del Anònim és tota una fiera, quina por. este hivern intentaré obrir alguna altra via, però més fàcil, i podràs alliberar un tercer info al rotkpunkt, (què no sé el que és) i en solitari, i així el anònim podrà tornar a rajar... poca feina.....