dimecres, 30 de gener del 2008

"Mujeres a la Sombra" A2/6a Rotpunkt, solet i artifo!



Mirant un dia a la guia de la Mussara per veure qui eren els aperturistes i equipadors de la zona, lleigeixo: "Mujeres a la sombra" A2/6a F. Panyella y R. Vadillo (1989). I penso: no pot ser. Truco al Rafa i li dic: "el R. Vadillo que surt a la guia ets tu?". Rafa Vadillo: "Doncs si, ja fa temps vaig obrir aquesta via, fes-la aveure que et sembla". O sigui que, un dia el Rafa va obrir una vieta per aquí i jo sense saber-ho. Ja s'ho tenia callat!



Ale doncs, carretera i manta! Ens n'anem el Ramonet i jo amb la metralla típica d'aquestes ascensions i cap a l'Itaca. Vaja paret més guapa, cada dia m'agrada més. Començo jo pel llarg d'A2/V+. Va a buscar una fissura molt guapa de fàcil pitonatge però laboriosa.



Li faig una mica d'instrucció al Ramón en el mundillo del bigwall, perqué ell és de la vieja escuela. Però el Ramón tot això ja ho té agafat per la ma. Ni els Huber jumaven com el ramonet!



Juma que te juma! I barallant-se amb un pitó que no sortia... Resulta que era un pitó de via, jo que l'havia amenaçat al pobre que com em deixés un pitó el castigava de cara a la paret! Deixa'l, deixa'l!



I com no, la típica foto de bigwall. I lo contenta que es posarà "su Tere".



Aquí teniu al Ramonet començant el 2on llarg "tope clàssic",



amb sortideta en lliure de 6a. Un llarg molt ben parit, amb molt d'ambient també.



Com cararacteritzen aquestes parets, verticalitat i ambient màxims.



I l'últim llarg amb un passet tonto d'entrada i cap a la caça de la cornisa "Jackson five's". Passet curiós sabinero!



Resultat: una via super guapa, per fer una matí al solet, per treure el martell a passejar i donar una estona pel cul als frikies regleteros! Pinc, piinc, piiiiinc ,piiiiiiiinc, paaaaaaaaanc!

4 comentaris:

PGB ha dit...

Vaya bou vibrante que hi ha per aki!
Impresionante no? I que guapa la primera foto... a mi em fas fer aixo i em cago a sobre :P

Apali bou, a veure si tornem a coincidir! ;)

Anònim ha dit...

Cuions bou com us entreteniu per aquí a les terres de tarragona. Fa molt bona pinta aquesta vieta. El proxim dia que baixi me n'hauras de recomanar unes quantes.
Salutacions des d'Almenar i ves-te posant apunt ;-)

Mimo ha dit...

La cordada mítica entra en el territori bigwall....... apunteu aquest dia a les vostres agendes!!!

Unknown ha dit...

pgb: aviat, aviat...
saumi: Tranki que ja et tinc preparat un bon repertori pel dilluns i dimarts!
dani: titol de la peli "bigwall in freekielandia"